LT  RU  EN 
 Šiandien:
Vardadienius švenčia:
 
Nepamirškite pasveikinti!!!!!!
IŠSIRINKITE PUOKŠTĘ
IR DOVANĄ:

DABAR LIETUVOJE
AM = naktis-rytas
PM = diena-vakaras


  Lietuvos banko valiutų kursai


RAŠYKITE MUMS LAIŠKUS:



MŪSŲ GARANTIJOS
  • Mes garantuojame gėlių ir dovanų pristatymą  nurodytais konkrečiame užsakyme adresu ir laiku (pristatymo valandą 100 % garantuoti negalime (!!!) dėl objektyvių priežasčių, nors ir stengiamės atsižvelgti į užsakovo pageidavimus), galime garantuoti tik pristatymą šiais laiko terminais "iki pietų", "dieną", "po pietų") , o taip pat atsižvelgiant į  galimus minimalius terminus (para - Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, dvi paros - kitose šalyse) po apmokėjimo gavimo už užsakymą. Po užsakymo įvykdymo užsakovui   elektroniniu paštu arba SMS žinute išsiunčiamas pranešimas apie užsakymo įvykdymo faktą ir laiką.
    1. Tuo atveju, jeigu užsakymas negali būti  įvykdytas tiksliai kaip užsakyta dėl priežasčių, nepriklausančių nuo vykdytojo valios (tam tikrų gėlių, vaisių, dovanų ar kitų prekių nebuvimas pardavime konkrečiame mieste dėl sezoniškumo ar kitų priežasčių), vykdytojas turi teisę pakeisti juos kitomis analogiškomis prekėmis arba prekėmis aukštesnės kokybės.  Šiuo atveju  visas galimas papildomas išlaidas apmoka užsakymo vykdytojas.
    2. Tuo atveju, jeigu užsakymo vykdymo dieną  (jau po užsakymo apmokėjimo) konkrečiame mieste yra pasikeitusios 
    gėlių, vaisių, dovanų ar kitų prekių kainos, perskaičiavimas nedaromas, o užsakymas vykdomas pilna apimtimi.  Šiuo atveju, visas galimas papildomas išlaidas apmoka užsakymo vykdytojas.
    3.  Užsakymo atšaukimo užsakovo iniciatyva atveju (ne vėliau kaip prieš vieną parą):
    3.1. Mes garantuojame sumokėtų pinigų grąžinimą užsakovui
    3.2. Iš grąžinamos užsakovui sumos minusuojama 15% mūsų naudai, o taip pat minusuojamos visos galimos išlaidos, susijusios su pinigų grąžinimu.
    4. Jeigu užsakymą negalima įvykdyti dėl  sekančių priežasčių:
    4.1. Užsakovas savo užsakyme neteisingai nurodė gavėjo adresą ir telefono numerį,,
    4.2. Gavėjo nėra užsakovo nurodytu adresu (persikėlė gyventi kitu (nežinomu) adresu, atostogauja ir t.t.) ir niekas jo vardu negali ar neturi teisės priimti gėles ir dovanas,
    4.3. Užsakyme nurodyti neteisingi užsakovo duomenys, neleidžiantis su juo susisiekti  iškilusių užsakymo vykdymo metu problemų sprendimui,
    4.4. Užsakymo atšaukimo užsakovo iniciatyva  atveju, likus iki užsakymo vykdymo momento mažiau kaip vienai parai, - užsakovui grąžinami jo sumokėti pinigai, 
    minusuojant 30% mūsų naudai, o taip pat minusuojamos visos galimos išlaidos, susijusios su pinigų grąžinimu.
    5. Tuo atveju, jeigu gavėjas atsisako priimti gėles ir dovanas, siunčiamas konkretaus užsakovo, ir tuo pačiu metu neturi jokių pretenzijų vykdytojui,  skaitoma, kad  užsakymas 100%  įvykdytas ir jokie sumokėti pinigai užsakovui negrąžinami.
    6. Jeigu užsakovas yra nepatenkintas užsakymo įvykdymu arba pristatytų gėlių, vaisių, dovanų ir kt.prekių kokybe - JO PRETENZIJOS PRIIMAMOS 48 VAL. BĖGYJE NUO UŽSAKYMO ĮVYKDYMO MOMENTO.  Gėlės ir vaisiai yra  pakankamai greitai keičiančios savo savybes ir išvaizdą prekės, todėl vėlesnis užsakymo įvykdymo kokybės patikrinimas negali būti objektyvus. Mes negalėsime padaryti keitimą arba grąžinti Jums pinigus, jeigu Jūs savo pretenzijas pareikšite pavėluotai.
  • Atkreipiame dėmesį taip pat ir į tai, kad kurjeriai pristatymo metu nedainuoja, nešoka, eilėraščių nedeklamuoja.  Atviruko tekstą taip pat skaito tik pats gavėjas, kadangi ten gali būti informacija, skirta tik jam. 
  • Užsakymai į viešbučius, restoranus, sanatorijas, bankus, stambias firmas ir kitas panašias uždaras vietas vykdomi iki panašios įstaigos registratūros, budinčio asmens, sekretoriaus, administratoriaus, apsaugos punkto ar  kito panašaus taško. Po gėlių ar dovanos perdavimo (palikimo) šiame taške yra skaitoma, kad  užsakymas 100%  įvykdytas ir  visą atsakomybę už  tolesnę gėlių ar dovanų pristatymą prisiima šių organizacijų atsakingi asmenys. Todėl tokiais atvejais patariame būtinai perspėti iš anksto gavėją, kad panašiame taške jo lauks gėlės ar dovanos. 
  • Keletas gėlių ir dovanų pristatymo užsienio šalyse ypatumų:.
    1. Būkite atidūs nurodydami gavėjo adresą. Vykdytojas negali  atlikinėti seklio darbo, tikrindamas užsakovo nurodyto adreso korektiškumą. Užsakymas yra vykdomas tuo adresu, kurį  jis nurodė. Jeigu adresas neteisingas - užsakymas gali būti įvykdytas ne laiku arba visai neįvykdytas.

    2. Pagal galimybes,  reikia stengtis nurodyti tikslų gavėjo adreso pašto kodą. Daugelyje užsienio šalių be šio kodo užsakymas nevykdomas.

    3.
    Užsakant pristatymą užsienyje, reikia nurodyti gavėjo vietinio telefono numerį. Ne visi  užsakymų vykdytojai užsienio šalyse sutinka ir gali skambinti gavėjui į jo mobilų telefono numerį, užregistruotą Lietuvoje. Dėl šios priežasties gali iškilti rimtų problemų dėl užsakymo sėkmingo įvykdymo! 
  • Tuo atveju, jeigu laiku ir tvarkingai apiformintas ir apmokėtas užsakymas nebuvo įvykdytas dėl mūsų arba vykdytojo kaltės,  garantuojame užsakovui 100% jo sumokėtų pinigų grąžinimą.
  • Nežiūrint į daugelį "Tuo atveju, jeigu...", mes dedame visas pastangas, kad visi užsakymai būtų įvykdomi laiku ir kokybiškai, neretai dėl to turėdami finansinių nuostolių. Mūsų tikslas - kad užsakovas ir gavėjas būtų patenkinti mūsų teikiamų paslaugų kokybe ir kad dar daug kartų naudotųsi mūsų paslaugomis.
IŠSIRINKITE PUOKŠTĘ
IR DOVANĄ:

Asmens duomenų apsaugos standartas.
PRISTATYMO
FOTO >
DAUGIAU FOTO IR
FOTO SĄLYGOS
>>>

Kokybės ir patikimumo ženklas
Stonkaus firma "ASTON",  tel./faksas: (+370) 5  2454730, tel.: (+370) 652 44206, 684 28749, 672 34725, el.paštas: info@flowersdelivery.lt